Tuft & Naald. Technische Perfectie: Een Verhaal

Tuft & Needle, een bedrijf dat gespecialiseerd is in matrassenbedrijven, is uniek. Ze hebben geen grote fondsen van durfkapitalisten en investeerders, er zijn geen fysieke winkels in het land en geen leger matrasverkopers.

Ze zijn ingenieurs. Toen Tuft & Needle het probleem van de matrasindustrie wilde oplossen, deden ze dat zoals elke ingenieur zou doen. Ze stelden de kerncriteria vast voor wat een goede matras is en creëerden die matras . Het beste matras voor jou.

Gisteren kon ik het hoofdkantoor van Tuft & Needles Phoenix bezoeken. Het was een geweldige kans om hun op maat ontworpen schuim en de big data-machine te zien die de perfecte matras maakt.

Hoofdwerkgebied van het Tuft & Needle-kantoor

Op Maat Ontworpen En Geformuleerd Schuim

De meeste fabrikanten van schuimmatrassen gebruiken een bestaand schuim. Dit kan latex, memory, Avena of een ander polyurethaan zijn. Tijdens de prototypefase maakte Tuft & Needle eigenlijk veel van dit soort matrassen (meer dan een dozijn prototypes van latexschuim!). Deze schuimen zijn immers de standaard. Na een reeks tests en experimenten werd echter duidelijk dat deze schuimen niet voldeden aan de normen van de Tuft & Needle-engineeringgroep.

De T&N-oplossing? Maak hun eigen op maat gemaakte schuim . Traagschuim en latex zitten vast in hun huidige staat. Ze zijn niet aanpasbaar en u kunt niet zo gemakkelijk inzoomen op specifieke kenmerken van comfort, ondersteuning en koeling. Het op maat gemaakte Tuft & Needle-schuim is gemaakt omdat het de T&N-ingenieurs nauwkeurige controle geeft over alle variabele en potentiële comfort- en ondersteuningsresultaten.

Voorbeeld blok Tuft & Needles custom foam

Dit is het resultaat dat Tuft & Needle een stuk schuim kan maken met een precieze en exacte stevigheid, geweldige ondersteuning, sterke randen en actieve verkoelende eigenschappen . Dit wordt gedaan door de schuimformule enigszins te wijzigen, zodat deze anders aanvoelt, afhankelijk van de specificaties van de ingenieurs.

De Perfecte Matras: Hoe Gegevens Kunnen Helpen

Het op maat gemaakte schuim is eigenlijk maar een deel van het verhaal. Wat heeft het tenslotte voor zin om elke functie van het schuim aan te passen? Enquêtes en feedback van klanten zijn niet zomaar een zijproject van de klantenservice, ze vormen het kloppende hart van Tuft & Needle.

Elke klant die een T&N koopt, wordt om feedback gevraagd. Wat vonden ze leuk? Waar waren ze het meest teleurgesteld over? Als ze het hebben teruggestuurd, waarom?

Al deze gegevens worden verwerkt en gebruikt als basis voor de volgende iteratieve verbetering van de Tuft & Needle-matras.

De matras was te hard. Dit was klacht nummer één en reden voor retourverzoeken deze zomer. Tuft & Needle nam deze feedback en bracht wijzigingen aan in hun schuimformule. Het was een comfortabelere matras die verkoeling en ondersteuning bood, maar nog steeds veel ondersteuning bood. Na deze schuimiteratie daalden de klachten over de stevigheid aanzienlijk.

Matras van Tuft & Needles Phoenix Showroom

De levensader van Tuft & Needle is deze gestage en geleidelijke verbetering. Ze houden de feedback van klanten voortdurend in de gaten om te bepalen waar ze wijzigingen moeten aanbrengen. Ze beginnen de meest urgente problemen voor klanten te identificeren en wijzigingen en verbeteringen door te voeren. Ze hebben het afgelopen jaar aanzienlijke verbeteringen gezien. 12 grote veranderingen aan de Tuft & Needle-matras en meer dan 30 kleine updates . Elk van deze was een kleine stap op weg naar het creëren van de perfecte matras.